Průvodce nákupem
Doba doručení je obvykle 2 -5 pracovních dnů*
Podle velikosti zboží vám bude nabídnut seznam vhodných dopravců. Např. se vám zobrazí pouze omezená nabídka bez možnosti doručování na výdejní místa a do zásilkových boxů. Dopravce objemný balíček nedoručí a vrací se zpět do skladu.
Máte možnost nás navštívit na adrese Lípová 1986, Český Těšín a vyzvednout si zásilku osobně v pracovní době od 8-14h. V jiných hodinách dle domluvy.
*Při výrobě štítků na míru se prodlužuje doba dodání až na 7 dnů
OSOBNÍ ODBĚRCena doručení od 49Kč
Nad 3 000 Kč máte od nás dopravu zdarma
Za zásilku zaplatíte jen jedno poštovné, přestože je zásilka rozdělená do dvou balíčků.
Doběrečné činí 39Kč *
* Dopravní společnost určuje, jakým způsobem uhradíte dobírku. Zjistěte si prosím specifika zaplacení dobírky dle zvoleného dopravce.
Děkujeme, že nám pomáháte snižovat množství obalového materiálu i ekologickou stopu dopravy a objednáte si alespoň za 300Kč. Pro objednávky s nižší hodnotou jsme zavedli poplatek 29Kč.
Balíme s maximální pečlivostí
Děláme vše pro bezchybné doručení
Naše zboží je specifické, proto je hlavním naším cílem je maximální ochrana proti poškození při přepravě.
Před zabalením pozorně zboží kontrolujeme. Naše "baličky" jsou velmi důsledné a pečlivé. Mají doslova talent na to, jak poskládat zboží do krabice tak, aby se nepoškodilo a bylo pevně ukotvené.
Přesto se může stát, že vám přijde zboží v balíčku poškozené. Reklamace vyřizujeme rychle a bez reptání.
Co se počít při problémech s doručením?
Zásilka nebyla doporučená (ztráta dopravcem)
Pokud není dosud zásilka doručená, reklamujete prosím u konkrétního dopravce. Následně nás informujte, pošleme Vám zásilku znovu, abyste nečekali na své objednané zboží.Zásilka nebyla doporučená do 7 pracovních dnů
Pokud nemáte žádnou zprávu ohledně doručení, ozvěte se, okamžitě se budeme zabývat, proč k vám zásilka ještě nedorazila.Viditelně poškozený balíček (vnější)
Sepište už s dopravcem reklamační protokol a balíček převezmete s výjimkou nebo ho nepřebírejte. Prosíme pomozte nám minimalizovat náklady, které jsme nezpůsobili.Zboží je nekompletní nebo je poškozeno (uvnitř)
Zaveďte prosím online reklamaci (odkaz níže), kde vás budeme informovat, jak postupovat dáleZboží chcete vrátit
Chápeme, že zboží nemuselo splnit vaše očekávání, proto ho do 14 dnů od doručení můžete vrátit.Nestihli jste si to vyzvednout
Napište nám, pošleme vám zásilku znovu.Co dělat při problémech se zaplacením?
Nelze zaplatit online
V případě potíží vzniklých na straně platební brány vám dorazí automatický email s možností opakování platby. V případě, že ani opakovaný pokus se nezdaří, kontaktujte nás.Chci zaplatit pouze bankovním převodem
Zaplaťte na účet 4328434003/0800, VS = číslo objednávky. Po připsání platby (max.2 dny), balíček odesíláme.Chcete změnit způsob platby
Kontaktujete nás, pošleme vám dodatečně platební údaje nebo změním platbu na dobírku (navýšení o 39Kč)Zaplatili jste, ale objednávka je ve stavu "nezaplaceno"
Pošlete nám potvrzení o platbě, zkontrolujeme, kde se stala chybaEkologie obalového materiálu
Věděli jste, že množství odpadu z obalů vzrostlo za posledních 10 let téměř o 50%?
Myslíme na ekologii, proto spotřebujeme veškerý obalový materiál, který projde skladem.
Balíme do nových krabic, ale také již použitých.
Rádi do skladu přijmeme kartonové krabice a výplň do balíku, které doma již nepoužijete. Dejte nám o tom vědět.