Průvodce reklamací
Jak vrátit nebo reklamovat zboží?
Každý důvod k reklamaci nás mrzí 🥺. Ať už uděláme chybu my, dopravce 🚍nebo dostanete zboží, ze kterého jste 😞zklamaní, bereme to na naše 👕 triko. Uděláme vše proto, abychom Vás provedli reklamací, co nejrychleji a vše proběhlo k vaší spokojenosti.
Bezplatně a přednostně
V našem e-shopu je zpětné zaslání reklamovaného zboží bezplatné.
Bez evidence bychom se v tom však ztratili, proto prosím o vyplnění tohoto reklamačního formuláře. Zjednoduší nám to celý reklamační proces.
V případě, že nemáte k dispozici Google účet, vyplňte reklamační formulář zde. V opačném případě můžete využít náš zjednodušený formulář online proklikem tlačítka níže.
Reklamační formulářPostup pro vrácení zboží
- Vyplňte tento reklamační formulář
- Odešlete online (dolní tlačítko), vytiskněte a přiložte do balíku
- Dostatečně zboží zabalte pro ochranu proti poškození
- Navštivte nejbližší výdejní místo Zásilkovny
- Stačí jen nahlásit kód 97310711
- Nemusíte nic platit ani tisknout dopravní štítek, o vše se tam postarají
- Zboží přijde zpět k nám do skladu
- Následně vyřídíme reklamaci, jak nejrychleji dokážeme
- V případě jiného dopravce zašlete na adresu Lípová 1986, Český Těšín, 73701